Zeven dingen die je van een uitgever mag verwachten

 

Bij de tandarts weet je wat je kunt verwachten. Een half uur wachten, een controle met wat gepruts aan je tanden, een foto en als je pech hebt een gaatje laten vullen. En dan mag je weer naar huis, wachten tot de verdoving is uitgewerkt, wat altijd twee keer zo lang duurt dan je was verteld. Dat kun je verwachten, maar wat mag je als auteur van een uitgeverij verwachten? Zeven dingen.

 1. Contact als je contact legt

Bij Uitgeverij Haystack geloven we in persoonlijk contact en korte lijnen. Je kunt ons altijd bellen of mailen, en dan mag je erop rekenen dat we ook reageren.

2. Meedenken over de inhoud

We denken graag mee over de inhoud van je boek. Niet alleen om we met onze kennis en ervaring hopelijk een bijdrage kunnen leveren aan jouw denkproces, maar ook omdat we gewoon geïntereseerd zijn in alles wat met managen en ondernemen te maken heeft.

 3. Begeleiding bij het schrijven

 We hebben al veel auteurs geholpen bij het schrijven van hun boek en hebben langzaam maar zeker geleerd wat werkt. We helpen jou ook graag, bijvoorbeeld bij het bedenken van een originele invalshoek en een goede structuur.

 4. Professionele eindredactie en correctie

 Nadat jij de laatste punt hebt gezet in je manuscript, begint voor ons het werk vaak pas echt. We lezen je boek nog een keer van A tot Z, en zorgen ervoor dat de laatste denk- en taalfouten worden verwijderd.

 5. Aantrekkelijke vormgeving

We geloven in aantrekkelijke en opvallende vormgeving voor je boek. Samen met professionele vormgevers en illustratoren zorgen we ervoor dat je boek opvalt tussen al die andere managementboeken.

6. Promotie

 Elk jaar verschijnen er bijna duizend managementboeken. Om de kans te vergroten dat lezers kennismaken met jouw boek en jouw idee, investeren we veel tijd en energie in het genereren van free publicity.

 7. Fouten

 En reken er maar op dat niet alles goed gaat. We zijn een hard werkend en enthousiast team, maar ook wij maken fouten. Maar samen met jou proberen we ervoor te zorgen dat jouw boek de kansen krijgt die het verdient.

Testimonials

  • Die moet ik hebben
  • Eerlijke adviezen
  • Intensief begeleid
  • Mijn doel is bereikt
  • Die moet ik hebben

    Die moet ik hebben

    Bart Stofberg is zelfstandig strategisch adviseur en organisatieveranderaar. Zijn eenmansbedrijf heet Out of the rabbithole. Hij is auteur van Iedereen kan Innoveren en Vertrouwen.

    Lees meer

  • Eerlijke adviezen

    Eerlijke adviezen

    Gonny Vink is oprichter en chief happiness officer van work21 en adviseur digitale transformatie. Zij is mede-auteur van het Klein receptenboek van het nieuwe werken en auteur van Leidinggeven op afstand.

    Lees meer

  • Intensief begeleid

    Intensief begeleid

    Martin Waaijer is organisatieadviseur en eigenaar van het eenmansbedrijf Convolo en auteur van het boek De luie manager.

    Lees meer

  • Mijn doel is bereikt

    Mijn doel is bereikt

    Erwin Wijman is auteur, merkendeskundige en

    journalist. 

    Lees meer

Altijd op de hoogte? Schrijf je in voor een van onze nieuwsbrieven Kies nieuwsbrief