Agile werken in 60 minuten (e-book)

Agile werken in 60 minuten (e-book)

  • Agile is populair, en niet zonder reden. Door kleine stappen te zetten en al doende te leren kun je veel sneller resultaat boeken en eerder inspelen op veranderingen. Maar agile werken vereist wel dat je anders denkt en samenwerkt.  Rob van Lanen en Rini...
Denken als Elon Musk

Denken als Elon Musk

  • Elon Musk is de Einstein van onze tijd. Fans dragen T-shirts met zijn foto, concurrenten slapen niet meer als hij een nieuw idee lanceert. Wat kunnen we leren van de oprichter van PayPal, SpaceX en Tesla? Erwin Wijman en Jeanine Blaauw zijn al jaren...
Denken als Jeff Bezos

Denken als Jeff Bezos

  • Jeff Bezos wilde ook profiteren van de explosieve groei van internet en maakte een lijst met twintig kansrijke producten. Hij koos voor boeken en richtte Amazon op, wat al snel de grootste winkel ter wereld werd. Wat kunnen we leren van deze miljardair?...
Denken als André Rieu

Denken als André Rieu

  • André Rieu is één van 's werelds best verkopende artiesten. Met de walsen van Johann Strauss verkocht hij miljoenen albums en honderdduizenden concertkaarten. Rieu is dan ook niet alleen een succesvolle muzikant, maar ook een ervaren ondernemer die alles...
199 vragen voor een succesvol selectiegesprek

199 vragen voor een succesvol selectiegesprek

  • Hoe vind je de juiste medewerker voor de baan? Selecteer het talent dat je zoekt door de juiste vragen te stellen. Het vinden van de juiste medewerkers is een van je lastigste taken. Hoe weet je zeker of de kandidaat die tegenover je zit bij de functie en...
Geld maakt wél gelukkig

Geld maakt wél gelukkig

  • Met één muisklik bestel je die splinternieuwe smartphone en die ultraplatte televisie: iets kopen is elke keer een heerlijk gevoel. Maar, een week later ben je eraan gewend en begint het toch te knagen: had je voor hetzelfde geld niet een betere keuze...
Inhaken met sociale media in 60 minuten

Inhaken met sociale media in 60 minuten

  • Met creatieve content die slim inhaakt op actuele gebeurtenissen kun je elke dag nieuwe mensen bereiken. Goedkoper dan adverteren op sociale media, en sympathieker bovendien.  Thijs Waardenburg en Komala Mazerant leggen uit hoe je kansrijke inhakers...
De luie manager

De luie manager

  • Heb je het ook zo druk? Een overvolle agenda maar nooit tijd voor een goed gesprek? Hard werken lijkt de norm voor managers, maar het is tijd om die norm los te laten. Managers horen problemen niet op te lossen door hard te werken, maar door slimme...
Agile werken in 60 minuten

Agile werken in 60 minuten

  • Agile is populair, en niet zonder reden. Door kleine stappen te zetten en al doende te leren kun je veel sneller resultaat boeken en eerder inspelen op veranderingen. Maar agile werken vereist wel dat je anders denkt en samenwerkt.  Rob van Lanen en Rini...
Mag ik meneer Kristel even spreken?

Mag ik meneer Kristel even spreken?

  • Kristel Groenenboom runt sinds haar 23ste een miljoenenbedrijf dat containers bouwt. Maar een jonge, vrouwelijke directeur van een succesvol internationaal bedrijf? Die in een Porsche rijdt? Dat past niet in het plaatje van veel klanten en leveranciers, die...
Google AdWords in 60 minuten

Google AdWords in 60 minuten

  • Met Google AdWords kun je klanten bereiken die actief op zoek zijn naar jouw producten en diensten. Ontdek hoe je opvalt met originele en betaalbare AdWordscampagnes en een website die klaar is voor meer conversie. Pascal Selles, Ellen Verstraten en Laura...
Verbeter je schrijfstijl

Verbeter je schrijfstijl

  • Hoe komt het dat mensen de ene tekst geïnteresseerd lezen en bij de andere tekst in slaap sukkelen? Waarom wordt het ene rapport enthousiast gelezen terwijl het andere direct in de onderste la verdwijnt? Waarom sorteert de ene reclameslogan effect en de...

Altijd op de hoogte? Schrijf je in voor een van onze nieuwsbrieven Kies nieuwsbrief