Onweerstaanbaar ondernemen

Onweerstaanbaar ondernemen

  • Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.  In simpele, praktische stappen beschrijft Pedro van Helden hoe je...
Ik laat me niet gek maken

Ik laat me niet gek maken

  • Lijkt je kostbare tijd soms in een zwart gat te verdwijnen? Ben je vaker moe dan je zou willen? Reken dan af met alle energievreters in je leven en geef je brein de aandacht die het nodig heeft om optimaal te kunnen presteren.  Je brein ontspant niet als...
Natuurlijk! organiseren

Natuurlijk! organiseren

  • Het is tijd dat organisaties gaan werken volgens de wetten van de natuur. Dat is niet alleen beter voor de aarde en de mens maar ook voor de bedrijfsresultaten.  Steeds meer bedrijven beseffen dat ze niet bijdragen aan een écht duurzame toekomst. De...
De digitale epidemie

De digitale epidemie

  • De digitalisering van onze samenleving is de volgende ingrijpende epidemie van onze tijd. Een groot gevaar, maar ook een kans om orde op zaken te stellen.  Russische trollen ondermijnen onze democratie door het verspreiden van nepnieuws. Chinese...
De vloer op

De vloer op

  • Wil je invloed hebben op het gedrag en de prestaties van je medewerkers? Dan moet jij als leider de vloer op. Want alleen daar waar ze werken, kun je je medewerkers helpen om hun doelen te bereiken.  De vloer op is een van de tien onmisbare principes om...
Grote gezondheid (paperback)

Grote gezondheid (paperback)

  • Het is tijd voor een herwaardering van het hart, het hoofd heeft even voldoende aandacht gehad. Voor een betere gezondheidszorg is het nodig dat we onze rationele, mechanische kijk op gezondheid verruimen. Dit boek is een pleidooi voor Nietzsche's grote...
Grote gezondheid (hardcover)

Grote gezondheid (hardcover)

  • Het is tijd voor een herwaardering van het hart, het hoofd heeft even voldoende aandacht gehad. Voor een betere gezondheidszorg is het nodig dat we onze rationele, mechanische kijk op gezondheid verruimen. Dit boek is een pleidooi voor Nietzsche's grote...
Street smart sales

Street smart sales

  • Als je street smart bent, kun je alles aan iedereen verkopen. Wil jij ook zo’n topverkoper worden die ijs kan verkopen aan eskimo’s? Ontdek dan de kracht van de 8 powerskills.  Moderne klanten zijn moeilijk te overtuigen. Ze zijn goed geïnformeerd en...
Reframe

Reframe

  • Een bedrijf met ambitie heeft oog voor zijn klanten. Maar weet je nog wat je klanten willen? Heb je daar nog grip op? En weet je wat je hen te bieden hebt? Nee? Dan is het tijd voor een reframe.  Bedrijven en hun klanten verliezen elkaar na verloop van...
Ben ik in beeld?

Ben ik in beeld?

  • Wen er maar aan: we gaan steeds vaker online vergaderen, thuis en op het werk. Maar er gaat veel mis. Collega's gaan met de laptop naar de wc, kinderen springen in beeld en zit Lucas nou echt in zijn pyjama de baas te overtuigen van dat nieuwe...
De psychologie van het onderhandelen

De psychologie van het onderhandelen

  • Elke onderhandeling is in wezen een emotioneel conflict. Daarom kun je niet winnen met rationele argumenten, hoe graag je ook wilt. Het is jouw inzicht in het onbewuste en irrationele gedrag van jouw gesprekspartners dat bepaalt hoe succesvol een...
Zen in de boardroom

Zen in de boardroom

  • De wereld verandert steeds sneller. Allerlei nieuwe ontwikkelingen vragen in toenemende mate om onze aandacht als leidinggevende, waardoor we niet zelden wegzakken in de hectiek van de dag. Dit terwijl er juist nu, meer dan ooit, een beroep op ons vermogen...

Altijd op de hoogte? Schrijf je in voor een van onze nieuwsbrieven Kies nieuwsbrief