Guerrilla­marketing

Guerrilla­marketing

  • Mannen in ondergoed langs snelwegen die een lift naar een kledingbedrijf willen. Drollen op straat waarin vlaggetjes met een hotelnaam zijn gestoken. Bedrijven proberen steeds meer op te vallen. Ze gebruiken buzz, viral, ambush, stealth, grassroots en...
Het stresslogboek

Het stresslogboek

  • Aan het eind van de dag kom je steeds een paar uur te kort. Je bent vaak moe, slecht gehumeurd, je hebt vaker lichamelijke klachten dan je gewend was, te veel te doen, te veel zorgen, te veel verantwoordelijkheden. Klinkt dit bekend? Waarschijnlijk heb je...
Proximity­marketing

Proximity­marketing

  • Massacommunicatie maakt plaats voor directe dialoog met de klant, persoonlijk, plaatsgebonden en overtuigend. Ontdek aan de hand van twaalf concrete voorbeelden wat het potentieel is van proximity marketing. En wat er mis kan gaan. Marktingauteur Toine van...
Competitive intelligence

Competitive intelligence

  • Dit boek is bestemd voor alle mannen en vrouwen die de concurrentiestrijd aandurven, voor de managers en ondernemers die niet bang zijn om geconfronteerd te worden met hun grootste zakelijke vijanden – en met zichzelf. Want wie om zich heen kijkt,...
Corporate storytelling

Corporate storytelling

  • Klanten, medewerkers en andere belanghebbenden nemen geen genoegen meer met goedkope reclameslogans. Wat u als bedrijf nodig hebt, zijn geloofwaardige verhalen die zo inspirerend, aansprekend en herkenbaar zijn dat mensen zich er mee willen...
Journalists don't bite

Journalists don't bite

  • Interview op komst en last van koudwatervrees? 'Journalisten bijten niet!' laat zien hoe een zelfverzekerd mediaoptreden staat of valt bij een goede voorbereiding. Dit even praktische als inspirerende handboek beschrijft hoe managers de media kunnen...
Journalisten bijten niet

Journalisten bijten niet

  • Interview op komst en last van koudwatervrees? 'Journalisten bijten niet!' laat zien hoe een zelfverzekerd mediaoptreden staat of valt bij een goede voorbereiding. Dit even praktische als inspirerende handboek beschrijft hoe managers de media kunnen...
Klaar voor de start

Klaar voor de start

  • Wie kan beter een antwoord geven op deze vragen dan ondernemers – beginnende ondernemers die hun eerste successen net hebben gevierd. In dit boek vertellen vijftien starters openhartig het geheim van hun succes. De één verkoopt een...
Orde op zaken

Orde op zaken

  • Een overvolle agenda, uitpuilende archiefkasten, een met rommel bezaaid bureau. Om gek van te worden! Nu is het tijd om uw werkplek en uw werkwijze grondig te reorganiseren. Dit boek staat vol praktische adviezen, voor iedereen die de strijd aanbindt met...
De zeven zonden van verkopers

De zeven zonden van verkopers

  • Veel verkopers begaan keer op keer dezelfde zonden:   • denken dat koude acquisitie niet werkt• hetzelfde doen als de concurrent• in de verkeerde vijver vissen• veel te snel een aanbod doen• de verkeerde vragen stellen• geloven in...
Het wijnlogboek

Het wijnlogboek

  • Lekker wijntje, denk je bij jezelf als je de lege fles op het aanrecht zet. Een paar weken later bedenk je plotseling dat je er best weer een glas van zou lusten, maar je bent vergeten welke wijn het was! Je hebt de fles al naar de glasbak gebracht en...

Altijd op de hoogte? Schrijf je in voor een van onze nieuwsbrieven Kies nieuwsbrief