De gehaakte aardbei

De gehaakte aardbei

  • Marketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie. Mannen staan intussen met hun...
De kunst van het speechen

De kunst van het speechen

  • Er is niets mis met PowerPoint en het helpt als je van nature goed bent in presenteren, maar een aantrekkelijke speech begint met een goed verhaal. Dit eigentijdse handboek beschrijft hoe je zo'n verhaal voorbereidt en schrijft, en een succesvolle speech...
Vijftigplus­marketing

Vijftigplus­marketing

  • Ze zijn 50+, koopkrachtig en energiek genoeg om hun geld zorgeloos te laten rollen. Maar ze zijn als ervaren consumenten ook kritisch en lastig in een hokje te duwen. De vijftigplussers vormen een prachtige maar complexe markt. Surf mee op de grijze...
Het ontslagcircus

Het ontslagcircus

  • Begint je manager onverwacht te klagen over je inzet? Word je zonder reden overgeplaatst? Twijfel dan niet: het ontslagcircus is in de stad. En jij vliegt eruit. Dit boek laat zien dat ontslagbescherming in de praktijk niet meer bestaat. Als je baas...
En binnenkort ben ik even helemaal sabbatical!

En binnenkort ben ik even helemaal sabbatical!

  • Ben je de zorgen en de sleur van alledag beu? Stop met dagdromen en ontdek wat een time-out je kan opleveren! Energie, inspiratie: wat je ook zoekt, dit boek bevat alle ingrediënten die je nodig hebt om een sabbatical te organiseren. Mensen vertellen...
Ruzie in de tent

Ruzie in de tent

  • Je ziet je collega's waarschijnlijk langer en vaker dan je levenspartner, dus ook tussen negen en vijf is er wel eens ruzie in de tent. Ook zo'n hekel aan al die frustrerende en nutteloze conflicten? Ontdek dat anderen confronteren met je ware motieven meer...
Coaching aan de lopende band

Coaching aan de lopende band

  • Bang om leiding te geven aan vrachtwagenchauffeurs, callcentermedewerkers of cateringpersoneel? Nergens voor nodig! Lees hoe je mensen op de werkvloer effectief kunt motiveren. Niet door ze te pamperen of de les te lezen, maar door eerlijk en open te...
Van 10 tot 2 BV

Van 10 tot 2 BV

  • Wil je ook meer zeggenschap over je werk en de indeling van je werkweek? Sluit je dan aan bij de groeiende groep vrouwen die parttime werkt als zelfstandig ondernemer. In dit boek lees je hoe je een bedrijf opzet en werk en privé slim combineert....
Wie is hier nu eigenlijk de baas?

Wie is hier nu eigenlijk de baas?

  • Ook het gevoel dat je eigenlijk niets te vertellen hebt in je bedrijf?Maatschappelijk verantwoord ondernemen, moet dat?En waar doe je het eigenlijk allemaal voor, al die uren op kantoor en in de file? Met deze en andere prikkelende vragen zet het boek Wie...
Acquisitie voor professionals

Acquisitie voor professionals

  • Bent u een professional, heeft u jarenlange ervaring en een imposant portfolio en bellen er toch geen nieuwe klanten? In dit praktische boek leest u hoe u als advocaat, consultant, makelaar, architect of wetenschappelijk medewerker nieuwe klanten en...
Guerrilla­marketing

Guerrilla­marketing

  • Mannen in ondergoed langs snelwegen die een lift naar een kledingbedrijf willen. Drollen op straat waarin vlaggetjes met een hotelnaam zijn gestoken. Bedrijven proberen steeds meer op te vallen. Ze gebruiken buzz, viral, ambush, stealth, grassroots en...
Het stresslogboek

Het stresslogboek

  • Aan het eind van de dag kom je steeds een paar uur te kort. Je bent vaak moe, slecht gehumeurd, je hebt vaker lichamelijke klachten dan je gewend was, te veel te doen, te veel zorgen, te veel verantwoordelijkheden. Klinkt dit bekend? Waarschijnlijk heb je...

Altijd op de hoogte? Schrijf je in voor een van onze nieuwsbrieven Kies nieuwsbrief