Op deze pagina vind je alle informatie over de (nieuwste) boeken van Uitgeverij Haystack. Kies je favoriet en bestel.
Zo simpel kan het zijn

Zo simpel kan het zijn

  • Ergert u zich ook zo aan collega’s, buren en bedrijven die ‘moeilijk doen’ tot een kunst hebben verheven? Welkom in Nederland, het land waar het makkelijk is om moeilijk te doen. Gelukkig kan het ook simpel. Dit boek bevat 30 simpele oplossingen voor...
Zet je zaak op de kaart in 60 minuten

Zet je zaak op de kaart in 60 minuten

  • Wil je meer klanten aantrekken en zijn mensen uit jouw stad of dorp je belangrijkste doelgroep? In dit boek lees je hoe je als lokale ondernemer je zaak of organisatie online op de kaart kunt zetten. Elja Daae is zelfstandig marketingadviseur, spreker,...
Contentmarketing in 60 minuten

Contentmarketing in 60 minuten

  • Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek. Carlijn Postma is...
Complimenten­kalender ­2015

Complimenten­kalender ­2015

  • Elke dag biedt nieuwe kansen om de mensen om je heen een compliment te geven. Je partner, een vriend of een collega: iedereen vindt het prettig als je hem of haar waardeert. Laat je opnieuw inspireren door de creatieve ideeën en originele inzichten in...
Denk niet aan een roze olifant

Denk niet aan een roze olifant

  • Zou het niet geweldig zijn als je de mensen om je heen voortaan moeiteloos kunt overtuigen van jouw ideeën, thuis en op het werk? Het kan, door slim in te spelen op hun onbewuste vooroordelen. Ons brein is weerloos tegen de overtuigingskracht van de...
Minder werken, meer verdienen

Minder werken, meer verdienen

  • Veel ondernemers verlangen naar VRIJHEID, voor zichzelf werken, je eigen ding doen, eigen baas zijn. In de praktijk valt dat niet mee, de onderneming kan zo'n handenbinder worden dat het gevoel van vrijheid ver te zoeken is. Waar gaat het nu echt om bij...
Toptaken

Toptaken

  • Elke website en elk intranet heeft een handvol dingen waar het overgrote deel van de klanten, relaties, burgers of medewerkers voor komt: de toptaken. Inspelen op deze toptaken biedt organisaties handvatten om hun communicatie en dienstverlening in te...
Verkoop jezelf

Verkoop jezelf

  • U hebt als adviseur de expertise die de klant nodig heeft, dus u bent de aangewezen persoon om de klant ervan te overtuigen dat hij u nodig heeft. En daarmee bent u de ideale verkoper! Verkoopvaardigheden zijn onmisbaar voor interne en externe adviseurs....
Werktrends van morgen

Werktrends van morgen

  • Er is een stille revolutie gaande. Telewerken, digitaal solliciteren en een leven lang leren vinden we al heel normaal. Dit is nog maar het begin. Dankzij maatschappelijke en technologische ontwikkelingen verandert de arbeidsmarkt in hoog tempo. Verander je...
Facebook­marketing in 60 minuten

Facebook­marketing in 60 minuten

  • Om op te vallen tussen alle Facebookberichten draait het voor bedrijven en professionals maar om een ding: menselijke aandacht. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, tips en tools legt expert Marcel van der Heijden uit hoe je aandacht op Facebook krijgt,...
Het enige boek over merken dat je nodig hebt

Het enige boek over merken dat je nodig hebt

  • Meer dan ooit heb je een origineel en opvallend merk nodig. Maar hoe bedenk je een goed logo, een goede naam en een herkenbare categorie waardoor iedereen begrijpt wat je verkoopt? In Het enige boek over merken dat je nodig hebt lees je in een handomdraai...
Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten

Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten

  • Je maakt al gebruik van Twittter, maar je hebt het gevoel dat je er niet uithaalt wat erin zit? Zet de volgende stap en ontdek in dit boek hoe je een trouwe Twittercommunity opbouwt en volgers bindt met boeiende content.  Maaike Gulden beschrijft hoe je...

Altijd op de hoogte? Schrijf je in voor een van onze nieuwsbrieven Kies nieuwsbrief