Cijfers bijten niet

Cijfers bijten niet

  • Hebt u alles onder controle, kent u de risico's? De cijfers laten zien hoe het ervoor staat, maar dan moet u ze wel begrijpen. Met dit boek krijgt u inzicht in de cijfers van uw onderneming zodat u de juiste beslissingen kunt nemen en een volwaardige...
Good business

Good business

  • Het succes van bedrijven wordt steeds meer bepaald door de mate waarin zij een positieve impact hebben in het leven van klanten, medewerkers en de maatschappij. In dit boek lees je hoe je het goed kunt doen, door goed te doen.   Ondernemingen zoals Tony's...
Denken als Donald Trump

Denken als Donald Trump

  • President Donald Trump was pas dertig toen hij de Trump Tower bouwde in Manhattan. Het was de start van een carrière vol successen en controverses die hem uiteindelijk tot het Witte Huis zou brengen. Trump verloor miljarden en verdiende miljarden. Wat...
Denken als Mark Zuckerberg

Denken als Mark Zuckerberg

  • Mark Zuckerberg heeft vrienden en vijanden, die het er allemaal over eens zijn dat niemand anders Facebook zo groot had kunnen maken. Zuckerberg is een briljante programmeur en vooral een fanatieke ondernemer die niet rust voordat de laatste aardbewoner...
Alles onder controle

Alles onder controle

  • Elke crisis is uniek, dus als er plotseling een plaatsvindt in uw organisatie is het moeilijk om snel en adequaat te reageren. Wat moet u doen, wie kunt u vertrouwen, hoe kunt u zich verdedigen? Een crisis bezweren vereist stalen zenuwen en een goed plan....
Cybersecurity in 60 minuten

Cybersecurity in 60 minuten

  • Cybercriminaliteit is de meest lucratieve vorm van criminaliteit geworden. Omdat we zo afhankelijk zijn geworden van digitale informatie is cybersecurity belangrijker dan ooit. Hoe kunnen we onze ondernemingen beveiligen tegen de aanvallen van...
Handboek voor wereldverbeteraars

Handboek voor wereldverbeteraars

  • Wil jij de wereld verbeteren? Stop dan met praten, kom in actie en begin een concreet project om je droom te verwezenlijken. Wil je een einde maken aan zwerfafval, eenzame mensen helpen of de bijen redden? Wat je droom ook is, je kunt hem alleen...
Maak je naam onvergetelijk

Maak je naam onvergetelijk

  • Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam? In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode...
Het grote stageboek voor werkgevers

Het grote stageboek voor werkgevers

  • Je zoekt een stagiaire, maar waar vind je deze? Hoe kom je erachter of de student die zich aanmeldt enthousiast en capabel is? En hoe voorkom je dat de begeleiding een dagtaak wordt? Dit boek geeft de antwoorden op alle vragen over stages en stagiaires....
Social selling in 60 minuten

Social selling in 60 minuten

  • Dankzij sociale media kun je relaties opbouwen met potentiële klanten zonder je producten of diensten aan te prijzen. Als klanten je eenmaal zien als mensen komen ze vanzelf naar je toe als ze iets nodig hebben. Stop ook met koude acquisitie en kies voor...
Medewerkers als online ambassadeurs in 60 minuten

Medewerkers als online ambassadeurs in 60 minuten

  • Medewerkers hebben potentie als het gaat om bedrijfscommunicatie. Zet ze in als online ambassadeur met een ambassadeursprogramma of employee advocacy en laat je ware gezicht zien. Stéphan Lam helpt bedrijven en medewerkers om via sociale media te...
Durf te kiezen

Durf te kiezen

  • Nederland vergadert zich suf. Dagelijks praten managers over nieuwe organisatiedoelen, mission statements en visies. Het leidt meestal tot wollige nota's vol braaftaal die in een la verdwijnen en zelden tot keuzes. Volgens Gijs Weenink kan het anders....

Altijd op de hoogte? Schrijf je in voor een van onze nieuwsbrieven Kies nieuwsbrief