Super social

Super social

  • Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt.  Super social verandert de manier waarop je sociale media gebruikt. Niet als iets leuks voor erbij,...
Denken als Gordon Ramsay

Denken als Gordon Ramsay

  • Gordon Ramsay is een duivel in de keuken. Hij vloekt en hij tiert en hij is zowel in de keuken als op tv ongekend succesvol. Hij sleepte een recordaantal van zestien Michelinsterren binnen. Wat kunnen we leren van dit straatschoffie dat het tot 's werelds...
Doe niet zo moeilijk

Doe niet zo moeilijk

  • Soms lijkt het alsof alles en iedereen jou dwarszit. Frustrerend? Welnee, want jij beheerst de kunst van het relativeren, jou maken ze niet meer gek.  Met dit boek leer je accepteren dat het leven soms tegenzit. Shit happens! Je windt je niet meer op over...
Zo schrijf je een goed managementboek

Zo schrijf je een goed managementboek

  • Een managementboek schrijven is nog steeds een van de beste manieren om jezelf als deskundige op de kaart te zetten. Dat wil jij ook, maar waar moet je beginnen? En waar haal je de tijd vandaan?  Een goed boek schrijven is moeilijk. Als het makkelijk was,...
Zo verkoop je alles

Zo verkoop je alles

  • Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame. Ook jij kunt de Tesla worden onder de auto's, de George Clooney onder de acteurs, de Hema onder de...
Groeien met verdienmodellen in 60 minuten

Groeien met verdienmodellen in 60 minuten

  • Heeft jouw onderneming wel het beste verdienmodel? Er zijn modellen waarmee je misschien meer kunt omzetten. Maak kennis met het abonnementsmodel, het lokaasmodel en nog twintig verdienmodellen waarmee je nieuwe markten kunt aanboren. Marijn Mulders is...
Denken als Marcel Boekhoorn

Denken als Marcel Boekhoorn

  • Marcel Boekhoorn is de ondernemendste investeerder van Nederland. Sinds de verkoop van Bakker Bart rijgt hij lucratieve deals aaneen. Rijk werd hij door Telfort met een half miljard euro winst te slijten aan KPN. Beroemd werd hij als de redder van Hema. ...
Opvallen met visual storytelling in 60 minuten

Opvallen met visual storytelling in 60 minuten

  • Als je online aandacht voor je verhaal wilt krijgen, is tekst niet meer voldoende. Je hebt ook beeld nodig: dat wordt veel sneller verwerkt door het menselijk brein. Leer hoe je video, animaties en infographics kunt inzetten voor succesvolle online...
Verkopen als tweede beroep

Verkopen als tweede beroep

  • Als professional wil je graag je diensten verkopen, maar wel op een stijlvolle manier. Hoe pak je dat aan? Combineer het beste van beide werelden. Profileer jezelf met inhoudelijke kennis, maar gebruik ook de beproefde methoden en technieken van ervaren...
Duur huis, nooit thuis

Duur huis, nooit thuis

  • Je hebt een mooi huis, twee glimmende auto's voor de deur - net als de buren. Maar net als zij ben je een slaaf van je werk geworden, want je luxe leventje moet worden betaald. Renée gooide het roer om: weg met die dure auto, geen gigantische hypotheek....
Makkelijk verdiend

Makkelijk verdiend

  • We zijn tegenwoordig zo druk met managen en ondernemen dat we soms vergeten waarom we zo hard werken: om geld te verdienen. In dit boek laat bedrijfskundige Ton Verbeek zien dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is om onder aan de streep meer over te...
Denken als Oprah Winfrey

Denken als Oprah Winfrey

  • Oprah werd wereldberoemd met de Oprah Winfrey Show, waarna ze een succesvol media-imperium opbouwde. Oprah begon met niets maar mag zich nu de enige vrouwelijke zwarte miljardair in Amerika noemen. Wat kunnen we leren van deze ondernemende vrouw? Sentini...

Altijd op de hoogte? Schrijf je in voor een van onze nieuwsbrieven Kies nieuwsbrief