De customer journey in kaart in 60 minuten

De customer journey in kaart in 60 minuten

  • Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over...
Lichaamstaal

Lichaamstaal

  • Er gaat niets boven een persoonlijk gesprek. Maar hoe vaak heb je je niet vergist in de mooie praatjes en de blauwe ogen van je gesprekspartner? Reken af met leugens, twijfels en verkeerde indrukken en ontdek hoe je met kennis van lichaamstaal mensen...
Miljonair met een gewone baan

Miljonair met een gewone baan

  • Een miljoen op de bank, wie droomt er niet eens van? Nooit meer werken, alles doen wat je wilt. Maar waarom zou je het bij dromen laten? Financieel onafhankelijk worden, dat kan iedereen. Ook als je een modaal inkomen hebt. Om miljonair te worden hoef je...
De digitale butler

De digitale butler

  • De ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie gaan razendsnel. Slimme computersystemen worden zelflerend en beschikken over vaardigheden die tot nu toe waren voorbehouden aan mensen, zoals kijken, luisteren en praten. Met de huidige ontwikkelingen in...
Het is grijs en het schijt op je kop

Het is grijs en het schijt op je kop

  • Heb jij ook zo'n last van je manager? Van de zeemeeuwmanager bijvoorbeeld, die schreeuwend aan komt vliegen op jouw afdeling, je opzadelt met zijn shit en vertrekt zonder te helpen? Veel managers zijn ronduit slechte bazen. Weinig medewerkers zijn blij met...
Managen of niet, dat is de vraag

Managen of niet, dat is de vraag

  • Last van politieke spelletjes, ijdele managers of tegenvallende resultaten? Je vindt de antwoorden op de lastigste zakelijke dilemma’s in het werk van Shakespeare. In Managen of niet, dat is de vraag laat Wiemer Renkema zien wat we kunnen leren van ’s...
Hoe krijg je altijd gelijk?

Hoe krijg je altijd gelijk?

  • Als feiten en argumenten niet meer werken heb je zwaarder geschut nodig om anderen te overtuigen. Dit boek bevat de 49 beste psychologische inzichten om met subtiele manipulatie zaken naar je hand te zetten. Mensen gaan doen wat jij wilt, en ze zullen je er...
De geluksmachine

De geluksmachine

  • Auto’s roesten niet meer, maar automobilisten wel. We zitten allemaal vastgeroest in onze autokeuze. Braaf kiezen we dezelfde auto als onze buurman, partner, moeder, baas of collega. Stop ermee, en kies eindelijk voor je droomauto. Want daar word je...
Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

  • Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een...
The last manager

The last manager

  • Imagine a world without managers. A world where you can do your work the way you think best, without having to account for everything. "The eight thousand nurses at Buurtzorg, a Dutch home care services company, work in teams and manage everything...
Dress to impress

Dress to impress

  • Als je hoge hakken draagt of een korte rok, dan gaat al snel de roddel dat je daar je positie aan te danken hebt. Maar als je kiest voor een mantelpakje en bescheiden schoenen is het ook niet goed. Wat moet je dragen als je er gewoon goed uit wilt zien én...
Meer klanten met affiliatemarketing in 60 minuten

Meer klanten met affiliatemarketing in 60 minuten

  • Betere branding, meer verkeer op je site en een hogere omzet? Zet een slimme samenwerking op met de juiste online partners. Affiliate marketeer Jennifer Kok weet precies wat wel en niet werkt om jouw marketingcampagne nog sterker te maken. Weinig tijd,...

Altijd op de hoogte? Schrijf je in voor een van onze nieuwsbrieven Kies nieuwsbrief