EBOOK

De digitale epidemie (e-book)

De digitale epidemie (e-book)

  • De digitalisering van onze samenleving is de volgende ingrijpende epidemie van onze tijd. Een groot gevaar, maar ook een kans om orde op zaken te stellen.  Russische trollen ondermijnen onze democratie door het verspreiden van nepnieuws. Chinese...
Street smart sales (e-book)

Street smart sales (e-book)

  • Als je street smart bent, kun je alles aan iedereen verkopen. Wil jij ook zo’n topverkoper worden die ijs kan verkopen aan eskimo’s? Ontdek dan de kracht van de 8 powerskills.  Moderne klanten zijn moeilijk te overtuigen. Ze zijn goed geïnformeerd en...
Reframe (e-book)

Reframe (e-book)

  • Een bedrijf met ambitie heeft oog voor zijn klanten. Maar weet je nog wat je klanten willen? Heb je daar nog grip op? En weet je wat je hen te bieden hebt? Nee? Dan is het tijd voor een reframe.  Bedrijven en hun klanten verliezen elkaar na verloop van...
Ben ik in beeld? (e-book)

Ben ik in beeld? (e-book)

  • Wen er maar aan: we gaan steeds vaker online vergaderen, thuis en op het werk. Maar er gaat veel mis. Collega's gaan met de laptop naar de wc, kinderen springen in beeld en zit Lucas nou echt in zijn pyjama de baas te overtuigen van dat nieuwe...
De psychologie van het onderhandelen (e-book)

De psychologie van het onderhandelen (e-book)

  • Elke onderhandeling is in wezen een emotioneel conflict. Daarom kun je niet winnen met rationele argumenten, hoe graag je ook wilt. Het is jouw inzicht in het onbewuste en irrationele gedrag van jouw gesprekspartners dat bepaalt hoe succesvol een...
Zen in de boardroom (e-book)

Zen in de boardroom (e-book)

  • De wereld verandert steeds sneller. Allerlei nieuwe ontwikkelingen vragen in toenemende mate om onze aandacht als leidinggevende, waardoor we niet zelden wegzakken in de hectiek van de dag. Dit terwijl er juist nu, meer dan ooit, een beroep op ons vermogen...
Never waste a good crisis (e-book)

Never waste a good crisis (e-book)

  • Hoe kun je het tij keren als je geconfronteerd wordt met een crisis? En hoe kun je voorkomen dat je nog een keer getroffen wordt? In dit boek beschrijven tien deskundigen welke maatregelen je vandaag kunt nemen om morgen te overleven. Vroeg of laat wordt...
Vertrouwen (e-book)

Vertrouwen (e-book)

  • Wilt u dat uw medewerkers zelfstandig werken en initiatief nemen? Dan zult u ze moeten vertrouwen. Want controle is goed, maar vertrouwen is beter. Veel managers behandelen hun medewerkers als kleine kinderen. Ze doen alles voor, kijken continu mee over...
Noteer jij dit even? (e-book)

Noteer jij dit even? (e-book)

  • Word je plotseling gevraagd om notulen te maken? Is het je dagelijks werk? Profiteer van alle tips in dit boek en begin de volgende vergadering vol zelfvertrouwen. Want een goede notulist is een assertieve notulist, die goed luistert en kritische vragen...

Altijd op de hoogte? Schrijf je in voor een van onze nieuwsbrieven Kies nieuwsbrief