Podcast Goed bezig

Elke week schrijft uitgever Geerhard Bolte over de onderwerpen die schrijvers bezighouden in een persoonlijk blog boordevol praktische tips. Deze blog kun je in gesproken vorm ook beluisteren in de podcast Goed bezig. De blogs worden afgewisseld met interviews met nieuwe auteurs die hun ervaringen als schrijver delen. Meer weten? Ga dan naar je favoriete podcastplatform en volg zijn podcast Goed bezig.
Beluister op je favoriete podcast app



10 - Podcast met Jan-Joost Kroon

10 - Podcast met Jan-Joost Kroon

10 - Podcast met Jan-Joost Kroon 10 - Podcast met Jan-Joost Kroon

In deze aflevering van Goed bezig een gesprek met Jan-Joost Kroon die vertelt wat moderne managers en ondernemers kunnen leren van de cultuur en de werkwijze van de Italiaanse maffia.

04 - Podcast met Richard Engelfriet

04 - Podcast met Richard Engelfriet

04 - Podcast met Richard Engelfriet 04 - Podcast met Richard Engelfriet

In deze aflevering van Goed bezig een gesprek met schrijver en dagvoorzitter Richard Engelfriet over de waarde van managementtheorieën: helpt het echt, SMART doelen stellen?

03 - Podcast met Erwin Wijman

03 - Podcast met Erwin Wijman

03 - Podcast met Erwin Wijman 03 - Podcast met Erwin Wijman

Ons leven is vergeven van reclame, en daarvoor is een eenvoudige reden: het werkt, vertelt reclame-expert Erwin Wijman in de nieuwe aflevering van de podcast Goed bezig.

08 - Podcast met Romilde van Commenée

08 - Podcast met Romilde van Commenée

08 - Podcast met Romilde van Commenée 08 - Podcast met Romilde van Commenée

In deze aflevering van Goed bezig een gesprek met Romilde van Commenée die uitlegt hoe leidinggevenden kunnen stoppen met brandjesblussen en 'happy leaders' kunnen worden.

02 - Podcast met Elja Daae

02 - Podcast met Elja Daae

02 - Podcast met Elja Daae 02 - Podcast met Elja Daae

Bijna alle bedrijven zijn actief op sociale media, maar het kost ze vaak veel moeite om er succesvol te zijn. In de podcast Goed bezig vertelt socialemediapionier Elja Daae wat je kunt doen om meer en beter te communiceren met je klanten.